4 Haziran 2011 Cumartesi

atıştırmalıklar

iş yerinde,kısıtlı zamanda,hızlı hızlı yiyip,geçiştirip,ikramları da geri çeviremeyip hatta sonra unutup sonra nerden alıyorum ben bu kiloyu diye düşündüğüm zamanlar olmuştu.
öğünlerimde gayet sağlıklı beslenirken o aradaki abur cuburların dengemi altüst ettiğini farkettim.

çözümü hafif atıştırmalıkları yanımda okula götürmekle buldum.
minik bir kase yogurt, light biskuvi -ama bir seferde bir kac tane- meyve hatta havuç salatalık bile dogradım saklama kabına. kuru meyve de iyi bir alternatif. köşedeki pastaneye uğrayıvermemek, tatlı krizine girmemek tatlıları görmezden gelmek,kahvaltı niyetine börek poğaca tüketen arkadasların yahu bir lokma al nidalarını da duymazdan gelmek bu atıştırmalarımız sağlıklı bir boyuta taşıyacaktır.

acıkırsam eger soguk kepekli sandivicler de imdadıma yetişti.
bir gofret 400 kalori olur mu? bir öğünümü hesapladıgımda 400 civarı yapıyor. yağı da cabası.
o gofreti bogazıma dizen o besin değerleri tablosunu da sevgiyle anıyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder