7 Haziran 2011 Salı

kardiyomm canım benim canım benimm

alışmış bünye kudurmuş bünyeden betermiş bunu gördük. iki akşam bisikletime binip kardiyo egzersizlerimi yapmasam huzursuzlanıyorum. interval kardiyo ve düz kardiyo olarak iki farklı programım var. interval de 2 dk boyunca hızımı arttırıp-artık ne kadar yapabilirsem- 3dk normal hızla devam ediyorum. şu streç film sarma olayına da girdim bel bölgemi sarıp sarmalıyorum çok terletiyor. su kaybettiği ve de ısındığı için ekstradan incelttiğini düşünüyorum belki sarmasam  da bu kadar incelecekti bilemiyorum.



yaz boyu vermem gereken 5 kilom daha var tatile kondisyon bisikletimi götüremeyeceğime göre 2li dambıl seti aldım pilates ve sabah yürüyüşünden oluşan bir program yapacağım kendime. yapar yapmaz da paylaşacagım burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder