1 Haziran 2011 Çarşamba

bölgesel zayıflamak isteyenler


 böyle birşey yok baştan söylemeliyim
yağ yakmak bir süreçtir ve zayıflamak bana göre kasları koruyup yağları yakmaktır. egzersiz ve diyet ile yağ yakmaya başladınız.. peki neredeki yağlardan başlar vücut? egzersizde en çok yorulan yerden mi? hayır.
örnek olarak: bisiklet ile en çok çalışan yerler bacaklarken benim kol yüz ve göbekten erimeye başladı yağlarım.

kişiye göre nerden yakılabileceği değişebilir deniyor. yağ rezervlerinizin en çok biriktiği bölgeden en çok yakarsınız diyen de var ama ben kişisel tecrübe ve kişisel araştırma sonucu konuşuyorum. ilk birikimler en son yakılır.bende de öyle oldu sanırım.







ama şu var : bölgesel çalışmalar ile sıkılaşma yapabiliriz mesela kol egzersizleri yapıyorum kollarım için arada bir pilates yapıyorum incelmek için ama bölgesel yağlarımızı atmaz bunlar.
kasları şekillendirir ve güçlendirir. yağları yakmak kardiyo egzersizleri ile olur.

günlük 100 mekik çekeyim göbek erisin yok. şekillenmesine yardımcı olur göbişin ama alttaki yağ tabakasını zor eriteceğini söylemeliyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder