1 Haziran 2011 Çarşamba

düzenli kardiyo şart

merhaba
hala blogumda okuyucu pek bulamadıgım hatta google da bile blogumu yazınca zar zor bulabildiğim için kendi kendime selamlaşıyorum sanırım burada :)
 zamanla olacaktır daha yeni başladık..
bugun yağ yakmamda en büyük etkisi olan şeyden bahsetmek istiyorum. "Kardiyo egzersizleri" tanımını az çok biliyoruz. Yürüyüş başta olmak üzere koşma bisiklet yüzme gibi 20dk dan az olmayan 60 70 i de geçmesek iyi olan egzersizler bunlar.
yağlarınızı yakmak için sistemli düzenli haftada en az 3 kez bu egzersizleri yapmalasınız.


ben haftada 4 5 gün yapıyorum kondisyon bisikletim ve sevdiğim bir kaç diziden birini izleyerek 50 55 dk arası 400 450 kalori harcıyorum.
sabahları uyanıp da yapabilenlere özenerek malesef iş dönüşü bir ara öğünden sonra ya da akşam yemeğinden 2 saat sonra yapıyorum.  yürüyüş imkanınız varsa harika çıkın yürüyün yüksek tempoda bir yürüyüş arada da nabzı yükseltmek adına 1 2 dakikalık koşma serpiştirirseniz harika bir kardiyo yapmış olursunuz.


çalışma şeklim ise şöyle:
2gün kardiyo 1gün dinlenme
10dk 30km hızla
2dk 42 45 km arası hızlanıp 3 dakika  normal hızla devam eden setler yapıyorum
inceliyorum ama kaslardan değil yağlardan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder