31 Mayıs 2011 Salı

çalışan kadınların spor sorunsalı

çalışıyorsak yoruluyoruz aksini iddia edemem..
öğretmen de ne yapıyor otur sınıfta oku kitabını ne kebap iş diyenlere bir hafta öğretmenlik yaptırmak isterdim.
fiziksel olarak tamam koşuşturuyorsunuz cocukların peşinde istediğinizde masanıza geçip oturabilirsiniz de.. bir gişe memuru düşünün bütün gün oturuyor ama yoruluyor da. nedir bu yoran şey?
 Zihin yorgunluğu başka birşey.. uyku hali gelir keyfiniz kaçar evde bekleyen işler vardır eve gelirsiniz yemek vs derken akşam olur.. dinlenelim.. bir de çay kahve.. kuru kuru gitmez yanına bir dilim kek ehehe birazda kurabiye belki bir çikolata.
gelsin kilolar yağlanmalar selülitler..
3 kilo aldım kış boyunca aynen böyle.sabit bir kilom oldugundan 3 kiloyla kaldım ama 6 7 kilo almış gibi görunuyordum pofuduk pofuduk.
arabayla gidilen okul da ekmeğime yağ sürdü tereyağ hem de.

vakit yoktur o spora.. yürüyüşe başlar bırakırız salona vakit yoktur ya da bulunduğumuz çevrede uygun bir yer yoktur

kandırmayalım hanımlar kendimizi o 3 kiloyu çok da dikkat etmediğim bir diyet ve akşamları yaptığım kardiyo egzersizleri sayesinde 2 ayda verdim. 2 ayda 3 kilo mu? millet ayda 4 kilo veriyo naptın sen demeyin. tartılar yanıltır.. 3 kiloyla bir beden inceldim ve sıkılaştım.kalıcı olarak verdiğimi hissediyorum. zor kilo alıp verenlerdenim. önem verdiğim şey ölçüler. incelmeye bakmak lazım. bayan vucudu su tutar 2 3 kilo oynar kilonuz gün içinde bile.

egzersiz programımın ayrıntıları geliyor
takipte kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder